Loading…

Serwis Ciągników i Maszyn Rolniczych

Naprawa Ciągników i Maszyn Rolniczych z Dojazdem do klienta
Kontak

MIZAR Poradniki #7 – Hamulce pneumatyczne – jak rozbudować układ ciągnika

Firma Mizar ma przyjemność zaprosić do obejrzenia naszego kolejnego materiału poradnikowego, w którym wyjaśniamy, jak skutecznie rozbudować układ ciągnika do sterowania hamulcami przyczepy. Jeśli chcesz zgłębić informacje na temat hamulców w przyczepach rolniczych, odsyłamy do artykułu zamieszczonego na naszej stronie internetowej:
https://sklep.mizar.com.pl/hamulce-w-przyczepach-rolniczych-pm-122.html.

W maszynach rolniczych hamulce pneumatyczne możemy podzielić na jednoprzewodowe, które były montowane w pojazdach starszego typu (popularne „30”, „60” i starsze modele Zetorów) oraz dwuprzewodowe, w które aktualnie jest wyposażona każda ciężarówka jeżdżąca po polskich drogach.

Przygotowany przez nas krótki film podzielony jest na dwie części. W pierwszej wyjaśniamy, w jaki sposób zmienić układ dwuprzewodowy na jednoprzewodowy i jak podłączyć poszczególne elementy zestawu potrzebnego do takiej zmiany. Informacje na pewno przydadzą się osobom, które chcą podłączyć nowszy ciągnik do nieco starszej przyczepy.

W drugiej części filmu dowiesz się, jak zmienić hamulce pneumatyczne jednoprzewodowe na dwuprzewodowe na przykładzie schematu zaczerpniętego z katalogu popularnej „80”. Wyjaśniamy, jak podłączyć poszczególne trójniki, złączki oraz na jaką wartość ustawić ciśnienie na regulatorze ciśnienia w pojeździe, by system funkcjonował prawidłowo.

Kontakt: kontakt@mizar.com.pl
https://www.sklep.mizar.com.pl/
https://facebook.com/MZMizar

Youtube Naprawa sprzętu rolniczego Naprawy Gdy Twój traktor, kombajn lub maszyna nie działa zadzwoń do nas. Warszawa naprawa traktorów.

Warszawa, Woomin, Piaseczno naprawa ciągników Przeglądy okresowe ciągników, ładowaczy i innych maszyn rolniczych, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Ciągniki VALTRA, przyczepy PALMS, maszyny budowlane rolnicze, ciągniki John Deere i Zetor po naprawie i renowacji.

Diagnostyka, naprawa i serwis ciągników Naprawa sprzętu rolniczego Serwis Massey Ferguson, Fendt, Claas Naprawa sprzętu Warszawa naprawa ciągników

Serwis traktorów i maszyn budowlanych Naprawimy Twój traktor, kombajn lub inną maszynę. Warszawa naprawa traktorów.

Warszawa, Woomin, Piaseczno naprawiają ciągniki i sprzęt rolniczy. Serwis prewencyjny ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, naprawy ciągników i przyczep VALTRA, naprawy przyczep PALMS, naprawy maszyn rolniczych.

Rozwiązywanie problemów z ciągnikiem Naprawa maszyn rolniczych; Naprawy Massey Ferguson i Fendt; Naprawa ciągników Claas Naprawa sprzętu rolniczego Warszawa naprawa ciągników.

Nasza firma naprawia sterowniki do pras zwijających, komputery oraz płyty główne.

John Deere Warszawa.

Naprawiamy sterowniki pras, komputery oraz płyty główne kilku marek.

Grenlandia Vicon Rivierre Casalis Deere
Kiwi Naprawa traktorów i maszyn budowlanych Jeśli Twój traktor, kombajn lub inna maszyna się zapali, pomożemy. Warszawa naprawia sprzęt rolniczy.

Warszawa, Woomin, Piaseczno serwisują sprzęt rolniczy. Konserwacja zapobiegawcza ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego; naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne ciągników i przyczep VALTRA, przyczep PALMS, ciągników John Deere, pojazdów rolniczych Zetor i innych maszyn.

Diagnostyka i naprawy ciągników Naprawa ciągników Massey Ferguson, Fendt, Claas. Naprawa sprzętu rolniczego Warszawa naprawa sprzętu rolniczego

Nasza firma naprawia wszystkie płyty główne i sterowniki pras.

25 thoughts on “MIZAR Poradniki #7 – Hamulce pneumatyczne – jak rozbudować układ ciągnika

  1. Czy ten zawór kapusta się reguluje jakoś? Kupiłem u was taki zestaw i nie działa a raczej działa częściowo bo do jakiś 3 atm na czarnym jest ciśnienie a później zanika i nie reaguje w ogole

  2. Witam ja tez mam zamiar zimą hamulce przerobić na dwu obwodowe chodzi mi o złączki szybko złączki jak się nazywają i wąż bo nie mogę u was znależcz, chodzi mi o ergonomie zamontowania tak jak pan mówi żeby zaplanować ile czego potrzeba.

  3. Super 🙂
    Mam taki problem właśnie w c-385 ze powietrze niby jest pod cisnieniem w złączce ale po wcisnieciu tego pstryczka zanika tzn ledwo dmucha . Instalacja jednoobwodowa , sprezarka sprawna , probowalem regulowac dzwigienkami uruchamiajacymi zawor ale bez skutku .

Dodaj komentarz

Zadzwoń!