Loading…

Serwis Ciągników i Maszyn Rolniczych

Naprawa Ciągników i Maszyn Rolniczych z Dojazdem do klienta
Kontak

Agro Mechanika naprawa kuboty i nietypowy pacjent na warsztacie Ursus c 335M



Witajcie podsumowanie kolejnego tygodnia zmagań i niespodzianka tego jeszcze nie było 🙂
www.agro-mechanika.com.pl
tel :501832246

Youtube Naprawa maszyn budowlanych rolniczych, Naprawa Ciągników, Kiedy Twój ciągnik, kombajn, maszyna odmówią posłuszeństwa – służymy pomocą. Naprawa sprzętu rolniczego w Warszawie.

Naprawa Ciągników, Naprawa Maszyn Rolniczych, Warszawa, Wołomin, Piaseczno naprawa ciągników. Serwis · serwis gwarancyjny i pogwarancyjny maszyn i urządzeń rolniczych · przeglądy okresowe ciągników, ładowarek oraz innych maszyn rolniczych, Naprawy i remonty ciągników VALTRA, przyczep PALMS, maszyn rolniczych · Naprawa maszyn budowlanych rolniczych · Naprawa maszyn budowlanych i rolniczych, Naprawa John Deere oraz Ciagników Zetor.

Diagnostyki, serwis, naprawa ciągników rolniczych ✓ Maszyny rolnicze naprawa ➤ Massey ferguson serwis i naprawa, Serwis Fendt, Claas Naprawa sprzętu rolniczego. Naprawa sprzętu rolniczego Warszawa.

Serwis sprzętu rolniczego i budowlanego, serwis traktorów, Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci, gdy twój traktor, kombajn lub inna maszyna zawiedzie. Serwis maszyn rolniczych w Warszawie.

Warszawa, Woomin i Piaseczno to miejsca, w których można naprawić ciągniki i inny sprzęt rolniczy. Serwis prewencyjny ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, naprawy ciągników i przyczep VALTRA, naprawy przyczep PALMS, naprawy maszyn rolniczych, naprawy ciągników John Deere i Zetor, naprawy innych maszyn.

diagnostyka i naprawa ciągników; Serwis maszyn rolniczych; Serwis i naprawa Massey Ferguson i Fendt; Konserwacja i naprawa ciągników Claas Konserwacja i naprawa maszyn rolniczych. Warszawski serwis maszyn rolniczych.

W przypadku pras zwijających wszystkich marek i modeli nasza firma naprawia ich sterowniki, komputery i płyty główne.

John Deere Serwis w Warszawie.

W naszej firmie oferujemy naprawę sterowników, komputerów, płyt głównych do Pras zwijających różnych marek:

John Deere
Vicon
Rivierre Casalis, Greenland
New Holland

AGCO
AGCO Allis
Caterpillar Protyp 4wd
Caterpillar Protyp 4wd

AGCO White
ATC
Advance-Rumely
Ag King
AgTrac
AgraCat
Agri-Power
Agri Hispania
Agrico
Agrinar
Allis Chalmers
Antonio Carraro
Apollo
ArmaTrac
Ascot Universal
Aultman & Taylor
Avery
B.F. Avery
Baldwin
Barreiros
Belarus
Benye
Best
Big Bud
Bima
Bobcat
Bolens
Porsche Typ 108
Porsche Typ 108

Bolinder-Munktell
Bombardier
Branson
Bristol
Brockway
Buhler Versitale
Bukh
C.O.D. Tractor Company
CBT
CO-OP
Cabelas
Cameco
Carraro
CaseIH
Caterpillar
Centaur
Century
Challenger
Chamberlain
Chery
Claas
Cletrac
Cockshutt
Corbitt
County
Cub Cadet
Custom
Daedong
David Brown
Deutz
Deutz-Allis
Deutz-Fahr
Dongfeng
Marshall
Marshall

Dutra
Eagle
Eagle Manufacturing
Earthmaster
East Wind
Ebro
Empire
Erkunt
Farm Pro
Farmall
Farntrac
Fate-Root-Heath
Fendt
Ferguson
Fiat
Force Motors
Ford
Ford-New-Holland
Fordson
Fortschtitt
Foton
Fox River Tractor Company
Friday
Galloway
Gibson
Graham-Bradley
Haas
Zanello 540 C
Zanello 540 C

Happy Farmer
Hart-Parr
Heider
Hesston
Hinmoto
Hitachi
Holder
Holt
Hurlimann
IMR Rakovica
IMT
International Harvester
Interstate Tractor
Iseki
Ivel Agricultural Motors
J.I. Case
JCB
Jacobsen
Jeep
Jinma
John Deere
Johnson Manufacturing
KAMCO
Kioti
Knudson
Ford-New-Holland z 1994 roku.
Ford-New-Holland z 1994 roku.

Komatsu
Kubota
LS
Lamborghini
Landini
Lanz
Le Roi
Lenar
Leyland
Limb
Liner
Long
Mahindra
Mahindra Gujarat
Marshall
Massey Ferguson
Massey-Harris
McConnel-Marc
McCormick Intl
McCormick-Deering
McCulloch
McKee
Memo
Mercedes-Benz
Merlin
Minneapolis-Moline
Minot
Mitsubishi
Montana
Muir-Hill
Titan.
Titan.

New Holland
NorTrac
Nuffield
Oliver
Parrett
Pasquali
Pioneer Tractor
Porshe
Ranch Hand
Ransomes
Renault
Rhino
Rock Island
Rome
SAME
SOMECA
Samson
Satoh
Saukville
Sainderson
Schilter
Schluter
Schramm
Shaktimaan
Shibaura
Silver King
Simplicity
Simpson Jumbo
Siromer
Samson
Samson

Sonalika
Steiger
Steyr
Stihl
Suzue
Swaraj
TAFE
TYM
Thieman Harveuster
Toro
Twin City
Titan
UTB/Universal
Unimog
Unitrak
Upton
Ursus
Valmet
Ursus 15014
Ursus 15014

Valpaana
Valtra
Versatile
Volvo
Wagner
Wallis
Waterloo Boy
Waterloo Manufacturing Company
White
Wingin
Wisconsin Tractor
Work Horse
Woods & Copeland
Wuzheng
YTO
Yanmar
Zanello
Zetor
Zetor Zebra

Naprawy traktorów, innych maszyn rolniczych i budowlanych Gdy Twój traktor, kombajn lub inna maszyna się pali, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Naprawy sprzętu rolniczego w stolicy Polski.

Maszyny rolnicze można serwisować w Warszawie, Woominie i Piasecznie. Naprawy ciągników i przyczep VALTRA, przyczep PALMS, maszyn rolniczych, ciągników John Deere, pojazdów rolniczych Zetor i innych maszyn; konserwacja zapobiegawcza ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego; naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Usługi w zakresie diagnozowania i naprawy ciągników i innego sprzętu rolniczego Pomóż przy swoim Massey Ferguson lub Fendt lub napraw swój ciągnik Claas. Konserwacja i naprawa sprzętu rolniczego. Warsztat naprawy maszyn rolniczych w Warszawie.

Nasza firma naprawia płyty główne i sterowniki do pras zwijających wszystkich marek i typów.

49 thoughts on “Agro Mechanika naprawa kuboty i nietypowy pacjent na warsztacie Ursus c 335M

  1. Cześć, wątpię ale może będziesz pamiętał. Przy wymianie cylindra w c335 jest miejsce na sworzeń który wkłada się w cyliner( podtrzymuje wodziki) jest tam zabezpieczenie w postaci cienkiego waleczka. U mnie w cylindrze nie ma dziurki na to zabezpieczenie- u Cb tez tak było? Jak sobie z tym poradzilś

  2. 15:10 ciągnik japoński a łożysko KBC Korea. Wujek google podpowiada "The KBC® brand (formerly the Korean Bearing Company) is now part of FAG Bearings Korea Corp which is a member of the INA-Schaeffler Group"

  3. Skończyłem oglądać na tekście -nie myślcie że my takie coś naprawiamy (c335). Gadaj tak dalej to nawet takich ursusów nie będziesz naprawiał. Mam NH i nowego maseja a c360 i tak stoi w garażu. Te padliny które naprawiasz w takim wieku będą już tylko żyletkami w golarkach wiec trochę szacunku.

  4. szefie poradź dobrym słowem- MF 5410 hamulce się zapowietrzają- byłem pewny, że jak w większych miałem duża tarcza i się skończyła ale jednak nie tu…zwaliłem obie zstrony i tarczki w super stanie, nie widać żadnych uszkodzeń. Hamulce na 4 tarcze i rozpierak per strona. Podejrzewam, że ubyło na tyle hamulcy ze skonczył się zakres tłoka- wychodził z obudowy i łapał powietrze. Czy mogę miec rację czy szukać problemu gdzie indziej? ostatnio po odpowietrzaniu ciągnik wytrzymał jakieś 100 godzin pracy i znowu pedał w podłogę.

  5. Jak będziesz miał możliwość poszukaj ursusa c360 i c335M w wersji 4×4 z fabrycznym napędem przednim z połowy lat 80, były eksportowane do Hiszpanii i Portugalii jeszcze tam jeżdżą widziałem też parę 60 u włochów. Swego czasu była jedna 60 4×4 w oryginale na OLX Pozdrawiam i był to na pewno polski produkt a nie jakaś rzeźba.

  6. W c 360 terz jest taka pokrywa i tam zakłada się pezystawke do napędu 4×4 problem jest tylko z tym że na tę zembatke w 60 nie działa dzwignia reduktora czyli jeżeli mamy napęd wlonczony i wlonczymy terenowe to przód będzie pracował na szybkich biegach a tył na wolnych😁

  7. 11:33 to koło co pokazujesz to nie jest przypadkiem od napędu zależnego WOM czyli synchronizowanego z biegami. W Ciapku dałbym skrzynie czwórkę osobną dzwignie reduktora,silnik z komorami spalania ze Stara ,opcjonalnie przedni napęd i maszyna nie do zdarcia. Zresztą w 1966 C335 dostał złoty medal na wystawie rolniczej w Moskwie .

  8. Patrzcie na to pewien widz przesłał mi zdjęcia tego modelu z Włoch pod logo carraro i ma przedni napęd czyli moja teoria związana z dziurą na przystawkę napedu została potwierdzona 😁eh jaka to by była piękna maszyna…

  9. Mam c-335 1982 rok wersja eksportowa głównie do Jugosławii tam jest ich sporo podnośnik z automatyczną regulacją sterowaną po przez dolne ramiona i z tego powodu inna jest obudowa tylnego mostu dzwignie sterujące podnośnika takie jak w c-360. Model 335 produkowane były od lat 70 jeszcze na okrągłej osi, c-335 3p była seria próbna ale skrzynia okazała się za słaba. W mojej okolicy jest 330 3p w latach 90 mechanik z POMu kupił pare obudów w ursusie i robił składniki.

  10. Robisz bardzo edukacyjne filmy- co do c330 m muwiles że lubisz takie nietypowe traktorki- mi udało się kupić c360 4p praw do podobnie mógł być to prototyp tak pan kutry sprzedawał muwi. Powiem że to dopjero jest cudo – po prostu pocisk

  11. Jakoś sobie nie wyobrażam większego silnika w tym ciągniku. Przykładowo w 40-stkach(4011) skrzynie były nie do zajechania, jak wstawili mocniejszy silnik do c 360 to już awaryjność wzrosła, a później wstawili perkinsa 3p i znowu skrzynia pracuje pod obciążeniem, pod jakie była pierwotnie zaprojektowana, czyli pod mniejszym obciążeniem. W m-kach jest źle zaprojektowane zabezpieczenie na wałku pośrednim i co jakiś czas zrywa gwint w nakrętce, nawet zaspawanie tej narętki nie rozwiązuje problemu do końca. Niektórzy toczą ciaśniejsze i szersze nakrętki.

  12. Jak tak patrze to niema idealnego ciągnika każdy ma jakiś defekt nawet jak będziesz dbał to się zepsuje o wadę producenta. Chyba że MF i Fendt z rocznika 2000 te ciągniki potrafiły robić i po 10tyś. mtg bez awarii

  13. Ciągniki ursus C-335M były rozwijane pod marką farmtrak Escort 335 i 450 możesz przyjść się tym konstrukcjom. Bardzo mi się podoba rozwiązanie pompy hydraulicznej w tych konstrukcjach. A w kwestii przedniego napędu żuć okiem na ten link
    https://agrotrader.pl/oferta/ciagnik-4×4-unikat-ursus-jedyny-taki-idealny-nie-mf-i-zetor-ID230096.html
    Ale nie wiem czy to fabryczny napęd czy ktoś to sam dołożył. Pozdrawiam
    Włoska firma STEGAGNO montowała napęd do do c360/c362 marki carraro. Może też montowała napęd do C335M
    https://retrotraktor.pl/forum/viewtopic.php?t=6906

  14. O co do tego 62XX mam tego tuza ale bez tych blach kołyska na skrzynie, jak byś dał rade mi jakieś FOTY porobić jak mam sobie te blachy dorobić, bo dzwoniłem pytałem się i wołają 1500 EURO za nie, to kupie płaskownik 3 cm gruby i sam zrobię. A jak to może przez AF tez kontakt być,

  15. Prawda jest taka, że c 330 czy tam 335 nie miał przyszłości. Był na tyle zacofanym ciągnikiem, że ursusy na bazie licencyjnego mf 235 i 255 były o wiele lepszymi ciągnikami. Na ich bazie budowano np 3514 z napędem 4×4 i większe. Komuna padła. Zaczął się kryzys. Ludzie na wsi nie mieli pieniędzy i nie miał kto tych ciągników kupować. Jak już weszliśmy do UE i na wsi pojawiły się pieniądze to ludzie zaczęli rozglądać się za zachodnimi używanymi ciągnikami. Które choć stare i zdezelowane i tak były lepsze od nowych ursusów nie rozwijanych latami. Bo fabryka nie miała za co. To tak jak z samochodami. Przeciętny Polak wolał dojechanego trupa z zachodu bo i tak był lepszy niż nowy polonez.

  16. Ruski bardziej wykorzystali konstrukcje które mieli z 2cyl t25 zrobili później 3cyl vtz 2048 do tego był też napęd… Później dołożyli jeszcze jeden cylinder i jest ltz. I tak na dobrą sprawę oni dalej to produkują i modernizują, widziałem takiego 2 i 3 cyl w nowych kabinach jako komunalne

  17. Witam mam takiego samego Ursusa c335m😁 tylko brak kabiny, największy mankament to rozdzielacz i pompa hydrauliczna reszta jest bezawaryjna. Układ kierowniczy od c360 na jeden drążek, z tyłu opony 12,4-32

  18. Chciałem ci podziękowac za pomoc z 3085. Luz na wale i łącznikach . miałeś racje . Traktor przestał dzwonić.
    Co do 335M jest to bliżniacza kostrukcja zetor 3045 oraz 3545 bo mki miały też 3 garowego perkinsa. Co do przystawki do napędu w pierwotnej wersji traktor był szykowany dla firmy Kramër ale projekt został odrzucony zr względu że był zq drogi w produkcji

Dodaj komentarz

Zadzwoń!