Amortyzacja Hydrauliczna Ładowacza czołowego AGROMASZ Ł-106 Farmtrac 685 DT
#Farmtrac #AgromaszMrągowo #690DT
Hydraulic suspension of the loader
Link do filmiku Tomasza:
SUBSCRIBE !
Youtube Naprawa maszyn budowlanych rolniczych, Naprawa Ciągników, Kiedy Twój ciągnik, kombajn, maszyna odmówią posłuszeństwa – służymy pomocą. Naprawa sprzętu rolniczego w Warszawie.
Naprawa Ciągników, Naprawa Maszyn Rolniczych, Warszawa, Wołomin, Piaseczno naprawa ciągników. Serwis · serwis gwarancyjny i pogwarancyjny maszyn i urządzeń rolniczych · przeglądy okresowe ciągników, ładowarek oraz innych maszyn rolniczych, Naprawy i remonty ciągników VALTRA, przyczep PALMS, maszyn rolniczych · Naprawa maszyn budowlanych rolniczych · Naprawa maszyn budowlanych i rolniczych, Naprawa John Deere oraz Ciagników Zetor.
Diagnostyki, serwis, naprawa ciągników rolniczych ✓ Maszyny rolnicze naprawa ➤ Massey ferguson serwis i naprawa, Serwis Fendt, Claas Naprawa sprzętu rolniczego. Naprawa sprzętu rolniczego Warszawa.
Serwis sprzętu rolniczego i budowlanego, serwis traktorów, Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci, gdy twój traktor, kombajn lub inna maszyna zawiedzie. Serwis maszyn rolniczych w Warszawie.
Warszawa, Woomin i Piaseczno to miejsca, w których można naprawić ciągniki i inny sprzęt rolniczy. Serwis prewencyjny ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, naprawy ciągników i przyczep VALTRA, naprawy przyczep PALMS, naprawy maszyn rolniczych, naprawy ciągników John Deere i Zetor, naprawy innych maszyn.
diagnostyka i naprawa ciągników; Serwis maszyn rolniczych; Serwis i naprawa Massey Ferguson i Fendt; Konserwacja i naprawa ciągników Claas Konserwacja i naprawa maszyn rolniczych. Warszawski serwis maszyn rolniczych.
W przypadku pras zwijających wszystkich marek i modeli nasza firma naprawia ich sterowniki, komputery i płyty główne.
John Deere Serwis w Warszawie.
W naszej firmie oferujemy naprawę sterowników, komputerów, płyt głównych do Pras zwijających różnych marek:
John Deere
Vicon
Rivierre Casalis, Greenland
New Holland
AGCO
AGCO Allis
Caterpillar Protyp 4wd
Caterpillar Protyp 4wd
AGCO White
ATC
Advance-Rumely
Ag King
AgTrac
AgraCat
Agri-Power
Agri Hispania
Agrico
Agrinar
Allis Chalmers
Antonio Carraro
Apollo
ArmaTrac
Ascot Universal
Aultman & Taylor
Avery
B.F. Avery
Baldwin
Barreiros
Belarus
Benye
Best
Big Bud
Bima
Bobcat
Bolens
Porsche Typ 108
Porsche Typ 108
Bolinder-Munktell
Bombardier
Branson
Bristol
Brockway
Buhler Versitale
Bukh
C.O.D. Tractor Company
CBT
CO-OP
Cabelas
Cameco
Carraro
CaseIH
Caterpillar
Centaur
Century
Challenger
Chamberlain
Chery
Claas
Cletrac
Cockshutt
Corbitt
County
Cub Cadet
Custom
Daedong
David Brown
Deutz
Deutz-Allis
Deutz-Fahr
Dongfeng
Marshall
Marshall
Dutra
Eagle
Eagle Manufacturing
Earthmaster
East Wind
Ebro
Empire
Erkunt
Farm Pro
Farmall
Farntrac
Fate-Root-Heath
Fendt
Ferguson
Fiat
Force Motors
Ford
Ford-New-Holland
Fordson
Fortschtitt
Foton
Fox River Tractor Company
Friday
Galloway
Gibson
Graham-Bradley
Haas
Zanello 540 C
Zanello 540 C
Happy Farmer
Hart-Parr
Heider
Hesston
Hinmoto
Hitachi
Holder
Holt
Hurlimann
IMR Rakovica
IMT
International Harvester
Interstate Tractor
Iseki
Ivel Agricultural Motors
J.I. Case
JCB
Jacobsen
Jeep
Jinma
John Deere
Johnson Manufacturing
KAMCO
Kioti
Knudson
Ford-New-Holland z 1994 roku.
Ford-New-Holland z 1994 roku.
Komatsu
Kubota
LS
Lamborghini
Landini
Lanz
Le Roi
Lenar
Leyland
Limb
Liner
Long
Mahindra
Mahindra Gujarat
Marshall
Massey Ferguson
Massey-Harris
McConnel-Marc
McCormick Intl
McCormick-Deering
McCulloch
McKee
Memo
Mercedes-Benz
Merlin
Minneapolis-Moline
Minot
Mitsubishi
Montana
Muir-Hill
Titan.
Titan.
New Holland
NorTrac
Nuffield
Oliver
Parrett
Pasquali
Pioneer Tractor
Porshe
Ranch Hand
Ransomes
Renault
Rhino
Rock Island
Rome
SAME
SOMECA
Samson
Satoh
Saukville
Sainderson
Schilter
Schluter
Schramm
Shaktimaan
Shibaura
Silver King
Simplicity
Simpson Jumbo
Siromer
Samson
Samson
Sonalika
Steiger
Steyr
Stihl
Suzue
Swaraj
TAFE
TYM
Thieman Harveuster
Toro
Twin City
Titan
UTB/Universal
Unimog
Unitrak
Upton
Ursus
Valmet
Ursus 15014
Ursus 15014
Valpaana
Valtra
Versatile
Volvo
Wagner
Wallis
Waterloo Boy
Waterloo Manufacturing Company
White
Wingin
Wisconsin Tractor
Work Horse
Woods & Copeland
Wuzheng
YTO
Yanmar
Zanello
Zetor
Zetor Zebra
Naprawy traktorów, innych maszyn rolniczych i budowlanych Gdy Twój traktor, kombajn lub inna maszyna się pali, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Naprawy sprzętu rolniczego w stolicy Polski.
Maszyny rolnicze można serwisować w Warszawie, Woominie i Piasecznie. Naprawy ciągników i przyczep VALTRA, przyczep PALMS, maszyn rolniczych, ciągników John Deere, pojazdów rolniczych Zetor i innych maszyn; konserwacja zapobiegawcza ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego; naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Usługi w zakresie diagnozowania i naprawy ciągników i innego sprzętu rolniczego Pomóż przy swoim Massey Ferguson lub Fendt lub napraw swój ciągnik Claas. Konserwacja i naprawa sprzętu rolniczego. Warsztat naprawy maszyn rolniczych w Warszawie.
Nasza firma naprawia płyty główne i sterowniki do pras zwijających wszystkich marek i typów.
Pięknie, mnóstwo wiedzy!
Witaj nie myślałeś,żeby wymienić na euro ramkę bo stary typ mocowania masz
Czy jeśli oba akumulatory są nabite na 17bar, to czy taka amortyzacja pracuje z dużym obciążeniem, czy nie lepiej jedną gruszkę nabić większym ciśnieniem, czy te małe ciśnienie daje jakiś efekt amortyzacji podczas ładowania z pełnym krokodylem ugina się ładowacz? w takiej konfiguracji jak pokazujesz to wystarczy zastosować jeden akumulator 2 lub nawet 3 litry ustawiony na 17 bar, no ale co podczas ładowania i tak nie wykorzystamy tej amortyzacji niepotrzebna, czy ciągnik na oponach sam swoją masą będzie się bujał i amortyzaował?
W tur6 z polmotu są 2 hydroakumulatory w jednym 20 a w drugim 50bar
Siema, teraz założyłem amortyzator do przedniego tuza i też tak upuszczalem, skakałem po obciążniku i upuszczalem Teraz sobie zamówiłem manometr żeby sprawdzić ciśnienie w układzie i wysłać to gdzieś do nabicia. Dobrali mi do tego amortyzator 0.3 l wydaje mi się że trochę za mały. Ale jak już robię to mówię sobie że zrobię jeszcze na tył, dałem do wyliczenia i Agricola wyliczyła 0.16 l. To już takie WTF?! Założę amortyzator 1L i zobaczymy jak będzie pracował wtedy tylny tuz
Jeżeli chcesz mieć sprawnie działającą amortyzacje to zamiast akumulatora podepnij barometr, zawieś pustą łyżkę i podnieś tura do góry. Tą wartość co pokarze Ci barometr, nabij w akumulator. Zapieprzając po dziurach ładowacz będzie miał około 0,5m pływania. Będziesz miał taki efekt, jakbyś jechał traktorem z amortyzowaną przednią osią i kabiną na poduszkach…
Kolego zrobiłaś jeden podstawowy błąd 😉 w nowych ladowaczach po to montują dwa z różnym ciśnieniem ze by działał na pusto i pod ciężarem to znaczy w jednym masz ok 30 bar a w drugim ok 70 i jest po problemie 😉
Ja w proximie na turze trac lift mam 2 hydroakumulatory. Nad jednym i drugim siłownikiem. Są to akumulatory o poj 0.7l i poprosiłem o nabicie każdego po 10bar. Tur na pusto pływa. Skok na silownikach to ok 6cm, na każdym dołku widzę jak on sobie płynnie lata.Nie spuszczam nigdzie ciśnienia.
W amortyzator nabija się 30 bar. Poniżej tego ciśnienia potrafi pękać membrana w środku i amortyzator do wywalenia.
PS ta przeróbka przy rozdzielaczu jest zbędna tylko pozbawiles się funkcji
Było zmierzyć ciśnienie jakie panuje w układzie na pusto i tyle nabić w akumulatorze.
U siebie mam nabite 35 bar akumulator 0.7l i pracuje bardzo dobrze na pusto trochę słabo ale już z łyżka płynie jak 😉