Nowy nabytek 2022 Farmtrac 6050E problemy z odpalaniem
Relacja z próby odpalania ciągnika pomimo trudności
Youtube Naprawa maszyn budowlanych rolniczych, Naprawa Ciągników, Kiedy Twój ciągnik, kombajn, maszyna odmówią posłuszeństwa – służymy pomocą. Naprawa sprzętu rolniczego w Warszawie.
Naprawa Ciągników, Naprawa Maszyn Rolniczych, Warszawa, Wołomin, Piaseczno naprawa ciągników. Serwis · serwis gwarancyjny i pogwarancyjny maszyn i urządzeń rolniczych · przeglądy okresowe ciągników, ładowarek oraz innych maszyn rolniczych, Naprawy i remonty ciągników VALTRA, przyczep PALMS, maszyn rolniczych · Naprawa maszyn budowlanych rolniczych · Naprawa maszyn budowlanych i rolniczych, Naprawa John Deere oraz Ciagników Zetor.
Diagnostyki, serwis, naprawa ciągników rolniczych ✓ Maszyny rolnicze naprawa ➤ Massey ferguson serwis i naprawa, Serwis Fendt, Claas Naprawa sprzętu rolniczego. Naprawa sprzętu rolniczego Warszawa.
Serwis sprzętu rolniczego i budowlanego, serwis traktorów, Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci, gdy twój traktor, kombajn lub inna maszyna zawiedzie. Serwis maszyn rolniczych w Warszawie.
Warszawa, Woomin i Piaseczno to miejsca, w których można naprawić ciągniki i inny sprzęt rolniczy. Serwis prewencyjny ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, naprawy ciągników i przyczep VALTRA, naprawy przyczep PALMS, naprawy maszyn rolniczych, naprawy ciągników John Deere i Zetor, naprawy innych maszyn.
diagnostyka i naprawa ciągników; Serwis maszyn rolniczych; Serwis i naprawa Massey Ferguson i Fendt; Konserwacja i naprawa ciągników Claas Konserwacja i naprawa maszyn rolniczych. Warszawski serwis maszyn rolniczych.
W przypadku pras zwijających wszystkich marek i modeli nasza firma naprawia ich sterowniki, komputery i płyty główne.
John Deere Serwis w Warszawie.
W naszej firmie oferujemy naprawę sterowników, komputerów, płyt głównych do Pras zwijających różnych marek:
John Deere
Vicon
Rivierre Casalis, Greenland
New Holland
AGCO
AGCO Allis
Caterpillar Protyp 4wd
Caterpillar Protyp 4wd
AGCO White
ATC
Advance-Rumely
Ag King
AgTrac
AgraCat
Agri-Power
Agri Hispania
Agrico
Agrinar
Allis Chalmers
Antonio Carraro
Apollo
ArmaTrac
Ascot Universal
Aultman & Taylor
Avery
B.F. Avery
Baldwin
Barreiros
Belarus
Benye
Best
Big Bud
Bima
Bobcat
Bolens
Porsche Typ 108
Porsche Typ 108
Bolinder-Munktell
Bombardier
Branson
Bristol
Brockway
Buhler Versitale
Bukh
C.O.D. Tractor Company
CBT
CO-OP
Cabelas
Cameco
Carraro
CaseIH
Caterpillar
Centaur
Century
Challenger
Chamberlain
Chery
Claas
Cletrac
Cockshutt
Corbitt
County
Cub Cadet
Custom
Daedong
David Brown
Deutz
Deutz-Allis
Deutz-Fahr
Dongfeng
Marshall
Marshall
Dutra
Eagle
Eagle Manufacturing
Earthmaster
East Wind
Ebro
Empire
Erkunt
Farm Pro
Farmall
Farntrac
Fate-Root-Heath
Fendt
Ferguson
Fiat
Force Motors
Ford
Ford-New-Holland
Fordson
Fortschtitt
Foton
Fox River Tractor Company
Friday
Galloway
Gibson
Graham-Bradley
Haas
Zanello 540 C
Zanello 540 C
Happy Farmer
Hart-Parr
Heider
Hesston
Hinmoto
Hitachi
Holder
Holt
Hurlimann
IMR Rakovica
IMT
International Harvester
Interstate Tractor
Iseki
Ivel Agricultural Motors
J.I. Case
JCB
Jacobsen
Jeep
Jinma
John Deere
Johnson Manufacturing
KAMCO
Kioti
Knudson
Ford-New-Holland z 1994 roku.
Ford-New-Holland z 1994 roku.
Komatsu
Kubota
LS
Lamborghini
Landini
Lanz
Le Roi
Lenar
Leyland
Limb
Liner
Long
Mahindra
Mahindra Gujarat
Marshall
Massey Ferguson
Massey-Harris
McConnel-Marc
McCormick Intl
McCormick-Deering
McCulloch
McKee
Memo
Mercedes-Benz
Merlin
Minneapolis-Moline
Minot
Mitsubishi
Montana
Muir-Hill
Titan.
Titan.
New Holland
NorTrac
Nuffield
Oliver
Parrett
Pasquali
Pioneer Tractor
Porshe
Ranch Hand
Ransomes
Renault
Rhino
Rock Island
Rome
SAME
SOMECA
Samson
Satoh
Saukville
Sainderson
Schilter
Schluter
Schramm
Shaktimaan
Shibaura
Silver King
Simplicity
Simpson Jumbo
Siromer
Samson
Samson
Sonalika
Steiger
Steyr
Stihl
Suzue
Swaraj
TAFE
TYM
Thieman Harveuster
Toro
Twin City
Titan
UTB/Universal
Unimog
Unitrak
Upton
Ursus
Valmet
Ursus 15014
Ursus 15014
Valpaana
Valtra
Versatile
Volvo
Wagner
Wallis
Waterloo Boy
Waterloo Manufacturing Company
White
Wingin
Wisconsin Tractor
Work Horse
Woods & Copeland
Wuzheng
YTO
Yanmar
Zanello
Zetor
Zetor Zebra
Naprawy traktorów, innych maszyn rolniczych i budowlanych Gdy Twój traktor, kombajn lub inna maszyna się pali, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Naprawy sprzętu rolniczego w stolicy Polski.
Maszyny rolnicze można serwisować w Warszawie, Woominie i Piasecznie. Naprawy ciągników i przyczep VALTRA, przyczep PALMS, maszyn rolniczych, ciągników John Deere, pojazdów rolniczych Zetor i innych maszyn; konserwacja zapobiegawcza ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego; naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Usługi w zakresie diagnozowania i naprawy ciągników i innego sprzętu rolniczego Pomóż przy swoim Massey Ferguson lub Fendt lub napraw swój ciągnik Claas. Konserwacja i naprawa sprzętu rolniczego. Warsztat naprawy maszyn rolniczych w Warszawie.
Nasza firma naprawia płyty główne i sterowniki do pras zwijających wszystkich marek i typów.
Gościu, sprzęgło wciskaj przy paleniu!
Napewno to nie jest wina akumulatora
Tylko ten ciągnik posiadasz?
Ile motogodzin ma ten ciągnik?
Akumulator do wymiany.
Ale złom. Nowy traktor i nie chce palić. Świat się kończy…
Jak odpalasz musisz wcisnac sprzęgło do końca inaczej nie odpali bo ma zabezpieczenie takie więc no
podpompuj paliwo przed odpaleniem,bak nisko palwo zchodzi
Akumulator powinien trzymać ok. 13 do 14v proponuje kupić tester akumulatorów i sprawdzić rezystancję akumulatora. Proponuje też podpiąć akumulator z tego samochodziku i sprawdzić.
I jak? Był już serwis?
A masz jeden ciognik czy dwa
Obwód zabezpieczenia robi problem, miernikiem to sobie możecie zobaczyć czy alternator ładuje. Jak macie wątpliwość do akumulatora to wyjąć i pojechać do sklepu i sprawdzą sprawność.
Ile ten akumulator ma pojemnosci troche za wolno kreci jak na oj gust…Obstawialbym za maly akululator, lub zuzyty akumulator, moze cos byc tez z rozrusznikiem, np zuzyte tulejki slizgowe. Tak jak pisali wczesniej trzeba dluzej poczekac na podgrzanie swiec, w zimie nawet moze byc potrzeba dwukrotnego podgrzanua swiec…powinna byc kontrolka,od swiec, krec dopiero po chwili jak zgasnie….. Mozesz tez sprawdzic same swiece, na poczatek omomierzem czy maja podobna rezystancje wszystkie swiece, lub czy wogole dzialaja…podajac prad bezposrednio na swiece po odpieciu kostki powinno zaiskrzyc…No ake jak na gwarancji to jeszcze jest serwis….. w tych modelach kiedys czytalem ze byly problemy z masa..mozna sprobowac polaczyc kablem bezposrednio z akumulatora mase na silnik
masz czujnik pod siedzeniem taki BHP … w razie wywrotu ciągnika i braku nacisku na siedzenie operatora – uruchamia ten siłownik / odprężnik , elektryczny siłownik przy pompie wtryskowej / i gasi ciągnik . Zewrzyj te 2 przewody z kostki pod siedzeniem i po sprawie gaszenia po wysiadce … U siebie tak zrobiłem , chociaż ten odprężnik też mi raz padł … / ma dwa uzwojenia i jedno nie działało / – można zamiennie podebrać z Lublinka …
Witam serdecznie
Czuwaj! Jednorazowe, głębokie rozładowanie akumulatora i jego szybkie naładowanie, nie powinno mieć tak negatywnego skutku dla niego. Co innego jak w stanie głębokiego rozładowania, do np 5 – 8 volt trzymasz go długi czas. Jak masz problemy z odpalaniem, to musisz po prostu na razie częściej ładować akumulator. Byłoby super, jakbyś miał zwykły prostownik, który poda minimum 15 – 15,5 volta. Może jest gdzieś zwarcie, które w nocy rozładowuje akumulator? Gdy masz słaby akumulator, a ten wydaje się słabo prąd podawać do rozrusznika (chyba że zawsze tak wolno silnikiem kręci), to spróbuj dłużej świece rozgrzewać, przed przekręceniem kluczyka na pozycję start. Daj też mu dłużej pokręcić silnikiem, tak do trzech sekund. Czasami nowe rozruszniki, lub te remontowane, potrzebują trochę popracować, zanim dotrą tuleje i nie będą stawiały oporu przy kręceniu. Do tego momentu będzie cierpiał akumulator, który musi wydać ponadnormatywnie energię, a do czego zmusza go rozrusznik. Przy słabym alternatorze i krótkich pracach może nie wydalać z naładowaniem akumulatora. Osobiście uważam, że lepiej mieć pojemniejszy akumulator i popieścić go od czasu do czasu, niż małego pryszcza, który ładuje się jak kondensator, a po 2 latach wyzionie ducha. Zrób jeszcze to co każdy elektryk lub elektronik powinien; popraw wszystkie połączenia. Sprawdź, czy gdzieś na stykach nie ma farby, czy wszystko mocno dolega. Moment rozruchu, to ten moment gdy "idzie" duży prąd i wtedy właśnie testuje instalacje elektryczną. Obejrzyj, czy wszystkie klemy i zaciski są zrobione jak należy, czy jakiś praktykant nie zacisnął konektora na izolacji przewodu; wtedy tworzą się takie wąskie gardła i urządzenie nie potrafi pobrać tyle prądu ile potrzebuje. Ponieważ on ma jednak common rail, to bardziej stawiałbym na słabo rozgrzane świece i tu najpierw poszukałbym usterki. Kiedyś miałem taki przypadek że przewód był źle zarobiony i mój t3 miał takie objawy jak twój Farmtrac. Tym bardziej dziwne było to, że stało się to około 2 tygodni od wymiany świec żarowych i kilku przewodów. Okazało się, że oryginalnie była źle wykonana końcówka (świeżo wymienionego) przewodu między alternatorem a akumulatorem i po stronie alternatora izolacja przytopiła się, przykopciła i przewodność pomiędzy końcówką, a przewodem zmniejszyła się do tego stopnia, że w końcu włókna przewodu które dotykały do źle zrobionej końcówki przewodu przepaliły się i dopiero wtedy znalazłem przyczynę – po smrodzie pod maską 😆🤣 Aczkolwiek objaw niezaskoczenia rozrusznika, przy prawidłowo naładowanym akumulatorze, to typowy objaw problemu z rozrusznikiem, tylko zazwyczaj dotyczy już wyeksploatowanych maszynek.
Hebel wymień albo odłącz go i pomiń powinien palić
mam takiego sadownika 6075en i mój ma czujnik pod siedzeniem jak wysiadałem z niego też mi gasł po odłączeniu tego ustrojstwa problem znikł.
5:37 u mnie normalnie zapala, odrazu
Pan jak przekręci kluczyk i będzie świeciła deska rozdzielcza to trzeba poczekać, kilka sekund i potem w tym samym czasie przekręcić kluczyk i dać gazu z pedała nożnego po prawej stronie. Należy czekać az zapali. U mnie tak jest