Rewolucyjna naprawa opony rolniczej 2 (instruktaż naprawy opon) #VegasOpony
Odnosząc się do licznych komentarzy przy poprzednim filmie pokazujemy instrukcję naprawy opony z dużym uszkodzeniem bocznym.
Youtube Naprawa sprzętu rolniczego Naprawy Gdy Twój traktor, kombajn lub maszyna nie działa zadzwoń do nas. Warszawa naprawa traktorów.
Warszawa, Woomin, Piaseczno naprawa ciągników Przeglądy okresowe ciągników, ładowaczy i innych maszyn rolniczych, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Ciągniki VALTRA, przyczepy PALMS, maszyny budowlane rolnicze, ciągniki John Deere i Zetor po naprawie i renowacji.
Diagnostyka, naprawa i serwis ciągników Naprawa sprzętu rolniczego Serwis Massey Ferguson, Fendt, Claas Naprawa sprzętu Warszawa naprawa ciągników
Serwis traktorów i maszyn budowlanych Naprawimy Twój traktor, kombajn lub inną maszynę. Warszawa naprawa traktorów.
Warszawa, Woomin, Piaseczno naprawiają ciągniki i sprzęt rolniczy. Serwis prewencyjny ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, naprawy ciągników i przyczep VALTRA, naprawy przyczep PALMS, naprawy maszyn rolniczych.
Rozwiązywanie problemów z ciągnikiem Naprawa maszyn rolniczych; Naprawy Massey Ferguson i Fendt; Naprawa ciągników Claas Naprawa sprzętu rolniczego Warszawa naprawa ciągników.
Nasza firma naprawia sterowniki do pras zwijających, komputery oraz płyty główne.
John Deere Warszawa.
Naprawiamy sterowniki pras, komputery oraz płyty główne kilku marek.
Grenlandia Vicon Rivierre Casalis Deere
Kiwi Naprawa traktorów i maszyn budowlanych Jeśli Twój traktor, kombajn lub inna maszyna się zapali, pomożemy. Warszawa naprawia sprzęt rolniczy.
Warszawa, Woomin, Piaseczno serwisują sprzęt rolniczy. Konserwacja zapobiegawcza ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego; naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne ciągników i przyczep VALTRA, przyczep PALMS, ciągników John Deere, pojazdów rolniczych Zetor i innych maszyn.
Diagnostyka i naprawy ciągników Naprawa ciągników Massey Ferguson, Fendt, Claas. Naprawa sprzętu rolniczego Warszawa naprawa sprzętu rolniczego
Nasza firma naprawia wszystkie płyty główne i sterowniki pras.
Wulkanizatorem nie jestem ale po 7 latach pracy jako kierowca zawodowy wiem jedno, WSZYSTKO zależy od tego czy operator/kierowca ma mózg i czy umie go właściwie używać, bo jeśli nie to nawet koło z kamienia nie wytrzyma długo.
AAAAAAAA teraz wiem dlaczego 902 w firmie podskakuje na 30 cm
ryczy muzyka
Zesra sie
i tak jebnie nic to nie da.
I love you what you do. And I repair tire in Romania.We have a lot of tires brought from Poland, Austria and Germany
https://www.youtube.com/watch?v=C4c9rBXGQHk
Każde uszkodzenie w oponie jest inne i wyliczane indywidualnie.
Pytanie ile kosztuje naprawa tej opony.
W nawiązaniu do jednego z komentarzy film nie jest instrukcją obsługi, a jeśli każdy głupi potrafiłby naprawiać opony to nie trafiałyby do nas opony z całej Polski do poprawy po naprawach wykonanych przez konkurencję. Na temat ciśnienia w oponach to lepiej byłoby trochę doczytać i pouczyć się, bo wartości przytoczone to ciśnienia kosmiczne jak na opony rolnicze, na każdej oponie podana jest maksymalna wartość ciśnienia, a to świadczy tylko o tym, że trzeba byłoby zacząć od właściwego odczytania symboli i znaków zapisanych na oponie.
Dziękujemy za radę i zapraszamy na szkolenia, na których można dowiedzieć się więcej.
Panie
Vegas Opony
Nie przekonaliście mnie do waszej naprawy. Zerżnięcie instrukcji naprawy z książek lub internetu świadczy tylko o tym że każdy głupi tak potrafi .Bo z tego co ja wiem to opon rolniczych nie powinno się naprawiać 1.5 bara w oponie to nie dużo ale po zaczepieniu pługa lub agregatu opony opona potrafi siąść nawet o 50 % a ciśnienie wzrosnąć do 3 barów na nierównościach skacze nawet do 5 barów a przy szerokości bocznej opony i jej grubości struktura mnie się jak papier i dlatego musi być jednolita a w szczególności opona bezdętkowa. Więc zróbcie film jak to robicie w waszym zakładzie to może przekonacie o wiele więcej widzów i być może klientów .
https://www.google.pl/search?q=budowa+opony&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjqqdWKysjYAhULbFAKHYhcCHIQ_AUICigB&biw=1366&bih=650#imgrc=C2SkcZc_sZSIvM:&spf=1515421790449
To jest przekrój opony dla fachowca i jego mistrza, żeby się dowiedzieli po tylu latach gdzie jest drutówka w oponie. Każdy ma prawo i możliwość pokazania tego co umie, chętnie zobaczyłbym mistrzowską naprawę i wulkanizację starego fachowca z papierami. Niestety po komentarzu widać, że jest to wypowiedź osoby, która z wiedzą o budowie opony i naprawach nie wiele ma wspólnego, edukacja skończyła się na etapie przedszkola.
VegasvvOpoyb bo nieznacie sie na rzemisle sorki nie umiecie naprawic nieznajac podstawowych zakresow z wulkanizacji wszystkie proby naprawy opony na goraco skoncza sie reklamacja bo nie umiecie a dlaczego bo niejestescie fachowcami
GUWNO Z takiej opony do wyjebania na złom
moim zdaniem ta opona za wiele nie wytrzyma pracując w trudnych warunkach w lesie wiem że opona 14 pł potrafi z 2 cm paska rozcięcia poszerzyć do 5 jeżeli natychmiast nie zastoje dobrej jakości łata o wartości 100 zł to opona pójdzie na straty
moim zdaniem ta opona za wiele nie wytrzyma pracując w trudnych warunkach w lesie wiem że opona 14 pł potrafi z 2 cm paska rozcięcia poszerzyć do 5 jeżeli natychmiast nie zastoje dobrej jakości łata o wartości 100 zł to opona pójdzie na straty
i zesie kurwa dali cialaz eksperci za piec dziesiata nawet nie wiedzac jak kurwa pierdolona opona jest zbudowana dzieki dzieki czemu niszczycie naprawde fachowcow ktorzy uczayli sie tego rzemisla od poidstawa ktyory z was fachowcow skrzetnie opisze p-rzekroj opony7 kto z was fachowcy7 za piec dziesiata poda definicje wulkanizacji zaden z was bo nie wiecie co to wulkanizacja jesli ktos madry poda definicje wulkanizacji to chyle czolo bo wulkanizacja prosze panstwa to nie tylo opony alke laczenie gumywych pasow itp wiec przestancie pierdolic glupoty drodzy panowie
Świetne!
łapka i sub!
Wpadnij do mnie na rewanżyk 🙂