Loading…

Serwis Ciągników i Maszyn Rolniczych

Naprawa Ciągników i Maszyn Rolniczych z Dojazdem do klienta
Kontak

Sprzęgło Przedniego Napędu – Kłowe vs Idiotoodporne Tarczki, Ursus Zetor vs. Farmtrac 685DT



Moje zdanie nt. ww. sprzęgieł.
Music – Underlight – Pasja


Youtube Naprawa maszyn budowlanych rolniczych, Naprawa Ciągników, Kiedy Twój ciągnik, kombajn, maszyna odmówią posłuszeństwa – służymy pomocą. Naprawa sprzętu rolniczego w Warszawie.

Naprawa Ciągników, Naprawa Maszyn Rolniczych, Warszawa, Wołomin, Piaseczno naprawa ciągników. Serwis · serwis gwarancyjny i pogwarancyjny maszyn i urządzeń rolniczych · przeglądy okresowe ciągników, ładowarek oraz innych maszyn rolniczych, Naprawy i remonty ciągników VALTRA, przyczep PALMS, maszyn rolniczych · Naprawa maszyn budowlanych rolniczych · Naprawa maszyn budowlanych i rolniczych, Naprawa John Deere oraz Ciagników Zetor.

Diagnostyki, serwis, naprawa ciągników rolniczych ✓ Maszyny rolnicze naprawa ➤ Massey ferguson serwis i naprawa, Serwis Fendt, Claas Naprawa sprzętu rolniczego. Naprawa sprzętu rolniczego Warszawa.

Serwis sprzętu rolniczego i budowlanego, serwis traktorów, Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci, gdy twój traktor, kombajn lub inna maszyna zawiedzie. Serwis maszyn rolniczych w Warszawie.

Warszawa, Woomin i Piaseczno to miejsca, w których można naprawić ciągniki i inny sprzęt rolniczy. Serwis prewencyjny ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, naprawy ciągników i przyczep VALTRA, naprawy przyczep PALMS, naprawy maszyn rolniczych, naprawy ciągników John Deere i Zetor, naprawy innych maszyn.

diagnostyka i naprawa ciągników; Serwis maszyn rolniczych; Serwis i naprawa Massey Ferguson i Fendt; Konserwacja i naprawa ciągników Claas Konserwacja i naprawa maszyn rolniczych. Warszawski serwis maszyn rolniczych.

W przypadku pras zwijających wszystkich marek i modeli nasza firma naprawia ich sterowniki, komputery i płyty główne.

John Deere Serwis w Warszawie.

W naszej firmie oferujemy naprawę sterowników, komputerów, płyt głównych do Pras zwijających różnych marek:

John Deere
Vicon
Rivierre Casalis, Greenland
New Holland

AGCO
AGCO Allis
Caterpillar Protyp 4wd
Caterpillar Protyp 4wd

AGCO White
ATC
Advance-Rumely
Ag King
AgTrac
AgraCat
Agri-Power
Agri Hispania
Agrico
Agrinar
Allis Chalmers
Antonio Carraro
Apollo
ArmaTrac
Ascot Universal
Aultman & Taylor
Avery
B.F. Avery
Baldwin
Barreiros
Belarus
Benye
Best
Big Bud
Bima
Bobcat
Bolens
Porsche Typ 108
Porsche Typ 108

Bolinder-Munktell
Bombardier
Branson
Bristol
Brockway
Buhler Versitale
Bukh
C.O.D. Tractor Company
CBT
CO-OP
Cabelas
Cameco
Carraro
CaseIH
Caterpillar
Centaur
Century
Challenger
Chamberlain
Chery
Claas
Cletrac
Cockshutt
Corbitt
County
Cub Cadet
Custom
Daedong
David Brown
Deutz
Deutz-Allis
Deutz-Fahr
Dongfeng
Marshall
Marshall

Dutra
Eagle
Eagle Manufacturing
Earthmaster
East Wind
Ebro
Empire
Erkunt
Farm Pro
Farmall
Farntrac
Fate-Root-Heath
Fendt
Ferguson
Fiat
Force Motors
Ford
Ford-New-Holland
Fordson
Fortschtitt
Foton
Fox River Tractor Company
Friday
Galloway
Gibson
Graham-Bradley
Haas
Zanello 540 C
Zanello 540 C

Happy Farmer
Hart-Parr
Heider
Hesston
Hinmoto
Hitachi
Holder
Holt
Hurlimann
IMR Rakovica
IMT
International Harvester
Interstate Tractor
Iseki
Ivel Agricultural Motors
J.I. Case
JCB
Jacobsen
Jeep
Jinma
John Deere
Johnson Manufacturing
KAMCO
Kioti
Knudson
Ford-New-Holland z 1994 roku.
Ford-New-Holland z 1994 roku.

Komatsu
Kubota
LS
Lamborghini
Landini
Lanz
Le Roi
Lenar
Leyland
Limb
Liner
Long
Mahindra
Mahindra Gujarat
Marshall
Massey Ferguson
Massey-Harris
McConnel-Marc
McCormick Intl
McCormick-Deering
McCulloch
McKee
Memo
Mercedes-Benz
Merlin
Minneapolis-Moline
Minot
Mitsubishi
Montana
Muir-Hill
Titan.
Titan.

New Holland
NorTrac
Nuffield
Oliver
Parrett
Pasquali
Pioneer Tractor
Porshe
Ranch Hand
Ransomes
Renault
Rhino
Rock Island
Rome
SAME
SOMECA
Samson
Satoh
Saukville
Sainderson
Schilter
Schluter
Schramm
Shaktimaan
Shibaura
Silver King
Simplicity
Simpson Jumbo
Siromer
Samson
Samson

Sonalika
Steiger
Steyr
Stihl
Suzue
Swaraj
TAFE
TYM
Thieman Harveuster
Toro
Twin City
Titan
UTB/Universal
Unimog
Unitrak
Upton
Ursus
Valmet
Ursus 15014
Ursus 15014

Valpaana
Valtra
Versatile
Volvo
Wagner
Wallis
Waterloo Boy
Waterloo Manufacturing Company
White
Wingin
Wisconsin Tractor
Work Horse
Woods & Copeland
Wuzheng
YTO
Yanmar
Zanello
Zetor
Zetor Zebra

Naprawy traktorów, innych maszyn rolniczych i budowlanych Gdy Twój traktor, kombajn lub inna maszyna się pali, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Naprawy sprzętu rolniczego w stolicy Polski.

Maszyny rolnicze można serwisować w Warszawie, Woominie i Piasecznie. Naprawy ciągników i przyczep VALTRA, przyczep PALMS, maszyn rolniczych, ciągników John Deere, pojazdów rolniczych Zetor i innych maszyn; konserwacja zapobiegawcza ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego; naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Usługi w zakresie diagnozowania i naprawy ciągników i innego sprzętu rolniczego Pomóż przy swoim Massey Ferguson lub Fendt lub napraw swój ciągnik Claas. Konserwacja i naprawa sprzętu rolniczego. Warsztat naprawy maszyn rolniczych w Warszawie.

Nasza firma naprawia płyty główne i sterowniki do pras zwijających wszystkich marek i typów.

19 thoughts on “Sprzęgło Przedniego Napędu – Kłowe vs Idiotoodporne Tarczki, Ursus Zetor vs. Farmtrac 685DT

  1. Przemku mam pytanie: czy aby wyjac sprzeglo przedniego napedu to trzeba spuscic olej ze skrzyni biegow? Nie wiem na jakim jest poziiomie oleju w skrzyni.
    P.S zycze Ci zajebistego 2021 roku w przeciwienstwie do tego co byl 😉

  2. nie tylko twoje teorie ale tak jest, wogole jak sie zna dzialanie tych podzespolow, skrzyni biegow, wtedy mozna troche delikatniej zmieniac biegi itp, szczegolnie w skrzyniach bez synchronizacji, podobnie jest z blokada, tam tez jest sprzeglo klowe, i wiadomo w ekstremalnych sytuacjach gdy jedno kolo grzebie, a drugie stoi ,wcisniecie blokady mozna wyciagnac z opresji, ale wiadomo co sie dzieje ze sprzeglem klowym wtedy…

  3. Mówisz o rozłączaniu napędu, a nie wspomniałeś jakie jest "walnięcie" gdy na sprzęgle kłowym załączy się napęd podczas nagłego hamowania. Druga sprawa, dwa lata temu słyszałem historię o wyrwanej przystawce napędu, bo gościu ursusem 914 wjechał na asfalt z dużym ładunkiem a sprzęgło kłowe nie rozłączyło. Tarczki są tak dobrane że jak masz za duży moment obrotowy to się mają uśliznąć a jak jest kłowe to albo ślizną opony albo coś strzeli.

  4. Witam. Miałem 4 lata temu awarie przystawki przedniego napędu w zetorze po obliczeniu kosztów naprawy przystawki kupiłem nową oryginalną słowacka na tarczach . Dodam że części nie były jednego producenta i koszt części wyniósł więcej niż nowa przystawka. Powiem jedno co nowe i oryginalne to jest zajebiste . Lekko się włącza i wyłącza bez stuków drgań itp. . Traktor chodzi przy turze i jest głównym ciągnikiem w gospodarstwie . A i dodam że nowa ma gwarancje 2 lata a jakbym starą naprawił to gwarancji nie było że części będą pasować i oringi będą trzymać ciśnienie. Z doświadczenia wiem że jeżeli wszystko w napędzie jest ok to musi działać i nie ma poślizgu

  5. Mam 3 ursusy 2 szt 914 i jedną 1614. W jedynym 914 mam sprzęgło kłowe i strasznie wyje jak się jedzie po twardej powierzchni. W polu już nie tak. Strach trochę na tym jeździć w transporcie np. Zimą. Przecież nie będę non stop włączał i wyłączał. Jednak ten uślizg na tarczkach trochę niweluje tą różnice między przednim i tylnym mostem, a tu nawet zużyte opony powodują jakąś tam desynchronizację między osiami.

  6. Mam kłowe w 1614 od ponad 10 lat i innego nie chcę. Fakt że, trzeba umieć na tym jeździć tak jak mówisz, ale ja problemów z tym nie mam. W Proximie 8441 mam oryginalnie kłowe na przednim. Fakt że, w ciągnikach które dohamowują przednią osią nie założył bym takiego sprzęgła ale w Ursusie spisuje się pierwszorzędznie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!